Samsung AQV-12UGA-IPM
+5
okkliment
klimastil
ba6ticata
weka
todoroff
9 posters
Страница 1 от 1
Samsung AQV-12UGA-IPM
Някой знае ли защо им окъсяват модулите на тия "уги" и след смяна на външна платка продължава да се държи по същия начин вътре мигат 2лампи/таймера и щепселчето/,а навън нищо Става въпрос за климатик на 1 месец
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
най често от изгорял компресор гърми и IPM
weka- Брой мнения : 70
Join date : 14.12.2009
Местожителство : Varna
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
Освен от компресора,има и още много причини:токови удари,недостатъчно охлаждане,задаване на макс.темп. в помещението от клиента(+30гр.)при което компресора работи на макс.обороти и т.н.Ако някой силов елемент от външна ел-ка е 'окъсил', то винаги изгаря на вътр.ел-ка съпротивлението R701.В такъв случай се подменят и двете ел-ки едновременно за да няма изненади.Под силов елемент се разбира IPM_а,греца,тиристора и двойния диод към външната ел-ка.
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
ako e komp.и всичко друго е наред след смяна на платката не трябва ли пак да се скапе модула?
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
Няма да дефектира платката от два три опита.Важното е да не продължаваш да рестартираш многократно.
Samsung AQV 12 UGA
Здравейте, доста често се проявяват проблеми от сорта - 10 минути след стартиране на климатика започват да мигат с еднаква честота таймер и индикатор смарт сейвър. Нямаме сервизно описание на този модел и ни е трудно да дадем точна диагностика. Според тази констатация сервизния център към нашия град се произнесе че е евентуално платка или датчици на външно тяло. Да! ама Не! Нито с едното тръгна нито с другото. И в крайна сметка ние опираме пешкира като монтажен център
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
Вече може да теглите сервизните описания за три от моделите,които поддържа К&КСервиз, или: http://bashticata.data.bg/p/files/Pictures/ServiceManuel
Съответно за липсващите ни уведомявайте навреме.
Съответно за липсващите ни уведомявайте навреме.
;)
Благодаря на бащицата, наистина много полезна информация, но въпреки това, точно това което ми трябва не виждам къде да го намеря. Доста обемна информация, инструкции, описания но както вече казах проблема който описах по горе няма как да го установя от тези материали.
дисплея
ba6ticata написа:Модела ви с какъв дисплей е на вътр. тяло:символен или с светодиоди?
Светодиоди
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
Изобщо тия Самсунги са пълна отврат. Да не говорим за отношението на К$К. Дал съм дума, по вече с тия боклуци да не се занимавам. Не мога да разбера едно нещо!? След като се водят сервизни центрове разни му там фирми, които К&К е оторизирала, защо същите смятат, че монтажния център е длъжен да извърши диагностиката или да търси причината за дефектиралата машина. На практика излиза, че тия сервизни центрове играят роля само на посредници между монтажните центрове и К&К. И колкото и да си начетен, и да разбираш от електроника и прочие, след като нямаш необходимите части как можеш да провериш и потвърдиш съмненията си за евентуалната причина на дефекта. На всикото отгоре на пазара са пусните незнайно колко модела а К&К няма сервизни описания за по голяма част от тях.
Пример: Според описаните грешки в сервизното описание възможните причини са : датчик, куплунг или електр. на вътрешното тяло. Платки също..
Е, как да знам кое от всичко е? Значи трябва да ги имам всички тия неща за да пробвам. К&К искат точно и конкретно да се записва в Констативния протокол. Например искаш датчик, да ама се оказва, че не е датчик. Връщаш го и чакаш още 2 седмици да им дойде кефа, че да ти пратят пък друго, например платка... Изобщо толкова шибана система, че не може и да бъде.
Пример: Според описаните грешки в сервизното описание възможните причини са : датчик, куплунг или електр. на вътрешното тяло. Платки също..
Е, как да знам кое от всичко е? Значи трябва да ги имам всички тия неща за да пробвам. К&К искат точно и конкретно да се записва в Констативния протокол. Например искаш датчик, да ама се оказва, че не е датчик. Връщаш го и чакаш още 2 седмици да им дойде кефа, че да ти пратят пък друго, например платка... Изобщо толкова шибана система, че не може и да бъде.
okkliment- Брой мнения : 1
Join date : 06.01.2010
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
Шефовете на сервизни центрове са длъжни да обучават монтажните си групи в особеностите на монтаж и начините за откриване на грешки за всеки нов модел климатик.Вярно е,че не всички имат знания по електроника,но елементарните замервания на силовите елементи са нещо елементарно.Разполагаме с всички сервизни описания,така че при нужда от конкретен модел ще се публикува.Всичките модели на Самсунг са с единтични електроники и затова начина за откриване на проблемите са сходни.За съжаление има и такива центрове,които не знаят как се въвеждат кодовете, за останалото се досещате!Лесно е да се вземат парите на клиента,но след това трябва да се бършат някой неща!
анонимност
Колеги, за пореден път моля да попълвате местонахождение. Мисля, че поне в този форум пишат хора, които не се крият зад разни псевдоними. Благодаря за разбирането.
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
cameo написа:Колеги, за пореден път моля да попълвате местонахождение. Мисля, че поне в този форум пишат хора, които не се крият зад разни псевдоними. Благодаря за разбирането.
Извинения, ето грешката е поправена!
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
okkliment, а ти защо си мислиш, че тези сервизни центрове, които са оторизирани да подържат гаранционно всякаква бяла или черна техника, са длъжни да ти сърбат попарата на теб или някой друг монтажен център, затова, че и в някои случаи проблемите идват от некачествен монтаж. Всеки може да си прибере парите от монтажа и после клиента да му мисли, но не трябва така, трябва да има и отговорност. Щом си се хванал на хорото, ще го играеш докрай.След като се водят сервизни центрове разни му там фирми, които К&К е оторизирала, защо същите смятат, че монтажния център е длъжен да извърши диагностиката или да търси причината за дефектиралата машина.
Щом искаш да се занимаваш с това и си оторизиран да монтираш, ще трябва и да си ги диагностицираш, а от близкия сервизен център можеш да си поръчаш нужната част.
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
Търчите да се бутате на голямата лапачка от монтажи в "Техномаркет" /моите уважения към тази верига/ без да сте пораснали достатъчно за това.Като са отврат отказвайте монтажите и препоръчвайте сервизните центрове ,те да си изкарват пари и съответно
те да си страдат/но с пари в джоба/.Климатика е нож с две остриета-лятото лапаш, зимата повръщаш.Помислете си дали сте готови
за това!
те да си страдат/но с пари в джоба/.Климатика е нож с две остриета-лятото лапаш, зимата повръщаш.Помислете си дали сте готови
за това!
emill- Брой мнения : 10
Join date : 06.11.2009
Age : 47
Местожителство : BLAGOEVGRAD
Re...
Съгласен съм с joroklima и emill, като се хванеш на хорото трябва да го играеш до край. Ако не ти стиска по-добре на време се отказвай или се преорентирай. И при нас нещата не са розови със тия Самсунзи, но така или иначе сме длъжни да ги обслужваме, след като сме се захванали ще караме до края . За в бъдеще надявам се да е по лесно, все пак ще сме натрупали по-вече опит. Пък в крайна сметка нали затова има и форуми...обменяш мнения, опит, четеш полезна информация. Е, наистина трябва и да разбираш поне малко, че да наеш за какво иде реч все пак......
Re: Samsung AQV-12UGA-IPM
Е нали са сервизни би трябвало да сервизират а монтажните да монтират нали ?
zorro6- Брой мнения : 1
Join date : 22.07.2010
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите